Een familieverhaal dat begon in 1985, gebaseerd op gedeelde overtuigingen en het geloof dat tijdloze en unieke stukken echte schatten zijn zonder concurrentie.
Leer wordt beter naarmate de tijd verstrijkt, en dit standpunt wordt volledig gedeeld. Net zoals leer is A R M A blijven groeien en volwassen worden in de loop der tijd, waarbij ervaring en het vermogen om zich aan te passen aan de tijd hun beste bondgenoten zijn.
Maral en Arden, de tweede generatie en huidige managers van het merk, hebben de manier van begrijpen en werken met dit materiaal gerevolutioneerd sinds hun vader het merk lanceerde in het midden van de jaren tachtig. Terwijl zij een veelzijdige en eigentijdse luxe smaak bepalen, geloven zij sterk in een toekomst die duurzaamheid boven snelle modetrends stelt. Onder leiding van de tweede generatie blijft A R M A groeien terwijl zij klanten helpen om hun garderobe te verrijken met stijlvolle en duurzame A R M A-investeringsstukken.
Elegant minimalisme en innovatieve ambacht worden gecombineerd bij A R M A. Een jeugdige en eigentijdse benadering van ontwerpen en experimentele constructies leidt tot seizoenscollecties die streven naar uitzonderlijke kwaliteit. Het leggen van de nadruk op het creëren van investeringsstukken zonder concessies te doen aan kwaliteit of ontwerp. Toegewijd aan het samenvoegen van consistente kwaliteit met hoogwaardige materialen om kant-en-klare stukken te maken.
Uniek in de branche is dat tweederde van het volledige productieproces wordt beheerst. De nieuwe productiefabrieken in Turkije, die werden geopend in 2018, stellen hen in staat om snel en gemakkelijk wijzigingen aan te brengen in ontwerp en stoffen om retailers tevreden te stellen, maar vooral om snel nieuwe methoden en technieken te leren om klanten geïnspireerd te houden. A R M A fungeert ook als productiepartner voor verschillende high-end modemerken.